Okuduysanız Siliyorum

Siz yine de -Hadi seni Mars'a götüreceğiz! diyenlerin peşinden yalın ayak koşacak birinin yazdıklarına ne kadar güvenebilirsiniz bir düşünün isterseniz?

Paralel evren yolcusu
RTÜK En İyi TÜRKÇE Konuşan Haber Spikeri Ödülü'nün Sahibi
TÜM HAKLARI SAKLIDIR 'KADIN' Proje Başkanı
Radyo-Tv Program Sunucusu
Belgesel/Reklam seslendirmeni
Yazar

www.seninicinburadayim.com

12 Şubat 2016 Cuma

İçinden şu kadar say...



Hayatın bütününü sanata çevirmeye uğraşan bir sanatçının, hem evrensel despot, hem evrensel bir dâhi, yani bir kişide toplanmış Newton, Göte, İskender olması gerekir. 
Size, "Hayat sanatı, bir tarih, bir olay değil, bir emel, bir öngörüştür diyen Irwin Edman imzalı kitapla, Nesne, Göz ve Plastik Sanatlar - Ses, Kulak ve Müzisyen" gibi başlıklar altında toplanmış yazıların içinde yuvarlanmaktan geliyorum. 
Niçin böyle anları diğer zamanlardan daha istekli ağırladığımı biliyorum... 
Beni bir sarmal gibi içine alan geceyi ve ışıklarını yanımda başkaları varken izlediğimde gülümseyişim bu bilmekten gelir hep, söylemem... 
Sabah olduğunda dalgalar götürmesin diye bağladığım bir sandal gibi kalsın bu masa. 
Bana şimdiyi hatırlatsın. 
Gece -İçinden şu kadar say geri geleceğim! desin. Gelsin.

#irwinedman #batıklasikleri #sanatveinsan #elcingoren #kitap #tonight #rightnow #lounge #istanbul #music #yazı #myhome #mutlugeceler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder