Okuduysanız Siliyorum

Siz yine de -Hadi seni Mars'a götüreceğiz! diyenlerin peşinden yalın ayak koşacak birinin yazdıklarına ne kadar güvenebilirsiniz bir düşünün isterseniz?

Paralel evren yolcusu
RTÜK En İyi TÜRKÇE Konuşan Haber Spikeri Ödülü'nün Sahibi
TÜM HAKLARI SAKLIDIR 'KADIN' Proje Başkanı
Radyo-Tv Program Sunucusu
Belgesel/Reklam seslendirmeni
Yazar

www.seninicinburadayim.com

12 Şubat 2016 Cuma

Erenköy...



Birinin çıkıp -Hadi gel seni çocukluğuna götüreyim! demesini isterdim. 
O birinin -Boyunun uzadığı sokaklara gideceğiz, tarif et demesini... 
Yolun ortasında ders zili çalınca karnıma giren ağrıya dokunur gibi -Geldik mi diye sormasını isterdim. 
Okulun önünde çift sıra olduğumuzda uzanıp yediğim çitlembikleri görmesini bu o ağaç mı diye bakmasını, başımla onayladığımda gülümsemesini... 
Babamın kara kaplı defterini konuştuğumuz sırada (kara ama çok neşeli defterdi) zil çalınca belimizden uzun olmayan çocukları kendi etrafında dönüp incelerken 
-Ah güzelim bak sen de bu kadardın demeye getiren baş eğişini yakalamak isterdim. 
Belki de insan böyle sevilmek istiyordur. Göster bakalım yola nereden çıktın?
İlk kalp ağrın neydi, neyin eksikti? 
Tut elimi tut ki tamamlayalım şimdi! 
Bu çitlembik mi bu taş mı bu yol mu bu cadde mi bu ev mi senin başlangıcın? Çantanı bana ver, ayakkabılarını çıkar koşalım! 
Gözünü nerede açtıysan oraya gidelim. Gözünü bende açacakmışsın gibi yol boyu şarkılar söyleyelim... Doğduğun hastanenin penceresine bakalım. Akşamı bekleyelim ve o cama beraber yansıyalım |Ben birine gitmiştim ama o çocukluğu sevmemiş dönmüştüm geri, böyle de olabiliyor yani, olsun| 

Kendi adıma bu yolculuğu istedim ama beklemedim, çocukluğumun yolundan her fırsatta geçtim. 
O benim yolumdu. Benim ağaçlarımdı onlar. Ne var ne yok benimdi! Geçen hafta geçmişimin sokağında yürürken bu atkestanesi önüme düştü. 
Eve getirdim. Sokaklar değişiyor, bazı apartmanların önünden gözlerimi kapatıp geçtim. 
İçime sinmez başka türlü sevilmek, eve dönerken mirkelâmın peşine takılıp, bas bas şarkımı söyledim, yine geçecek yine söyleyeceğim. 
Bu serüveni böyle bir öykünün eline vereceğim. 
Sinmez çünkü. 

#mirkelâm #erenköy #elcingoren #27ocak2016 #tonight #love #istanbul #yazı #çocukluğunuzasevgiler #öperim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder