Okuduysanız Siliyorum

Siz yine de -Hadi seni Mars'a götüreceğiz! diyenlerin peşinden yalın ayak koşacak birinin yazdıklarına ne kadar güvenebilirsiniz bir düşünün isterseniz?

Paralel evren yolcusu
RTÜK En İyi TÜRKÇE Konuşan Haber Spikeri Ödülü'nün Sahibi
TÜM HAKLARI SAKLIDIR 'KADIN' Proje Başkanı
Radyo-Tv Program Sunucusu
Belgesel/Reklam seslendirmeni
Yazar

www.seninicinburadayim.com

27 Ağustos 2015 Perşembe

Son ki üç dört!





Saat 01:45. Kendimi saniyeler önce astronot kıyafeti satan sitelerin içine düşmüş halde yakaladım. Işıklı çan çiçeği kostümünden ceketli palyaçoya samuraydan lord kostümüne dek hepsi var, niye şuraya bir de astronot koymuyorsunuz diye salondan yatak odasına doğru yürürken söyleniyorum... Evde tanımadığımız insanlarla yaşamıyor olmamız bir harika! Yoksa şimdi üşenmezsen kalk kendini anlat; Efendim ben biraz tuhafımdır, böyle acil koduyla pat diye ihtiyaç listesi çıkarırım, siz buyrun istirahatinize çekilin filan o o ooo uzun iş Yorulmadım ama kendimden. Halbuki çok yorar beni küçük şeyler. Bir sözü on beş defa söylemek, hayır diyorsam ikiletilmek, birisiyle bi' şey konuşurken bölünmek, ahtapot kollu garsonlarca çevrelenmek... yorar bunlar beni. Ama işte insan kendine yorulmuyor, ne isterse ne zaman isterse yapası tutuyor. Belki de biz aslında o hep içimizdeki çocuk diye geçiştirdiğimiz şeyin bedenini sürüklemekle görevli birer karbon üniteyiz. Kendimizden yanayız, kendimizin amigosuyuz hep. Ve bu çılgın amigoyu her koşulda hürmetle ağırlarken 'bir başkası' daha az zahmet verse de yük gibi görebiliyoruz. Onu çok büyük mutlulukla çıktığımız hatta çıkarken kuzu kulağı ve kekik topladığımız bir dağda bırakıp inmek istiyoruz. Yok artık! Bi' tek ben mi böyle 'kötü' şeyler düşünüyorum. Yapıyoruz demiyorum, tamam yapmıyoruz da bir anlık bile olsa aklımızdan geçiyordur işte. Bilemiyorum, belki de siz haklısınızdır. Kabul edişlerimizdir bir aradalığın yapıştırıcısı. Ben kabul edemiyorum, içimde borazanlar çalıyor ruhuma yük bindiğinde, tenimde kabarcıklar çıkıyor, ateşim yükseliyor sonra bi bakmışım almışım bu karbon üniteyi getirmişim evime. Ben miyim getiren! Birden hooop astronot kıyafeti arayasım tutuyor işte. Bulduğumda giyemem, giysem gösteremem. Sizde diyorum, fazla akıl fikir varsa ya da neyse boşverin, istenmez böyle şeyler #astronot #cosmos #akılfikir #yazı #mylife #istanbul #turkey #igersturkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder