Okuduysanız Siliyorum

Siz yine de -Hadi seni Mars'a götüreceğiz! diyenlerin peşinden yalın ayak koşacak birinin yazdıklarına ne kadar güvenebilirsiniz bir düşünün isterseniz?

Paralel evren yolcusu
RTÜK En İyi TÜRKÇE Konuşan Haber Spikeri Ödülü'nün Sahibi
TÜM HAKLARI SAKLIDIR 'KADIN' Proje Başkanı
Radyo-Tv Program Sunucusu
Belgesel/Reklam seslendirmeni
Yazar

www.seninicinburadayim.com

27 Ağustos 2015 Perşembe

Bulut Kalp Ben


Elçin sen şurada otur bulutları tek tek say sonra da fotoğrafını çek, senin bütün işin gücün bu bundan sonra deseler itiraz etmeden oturur makinenin ayarını yapmaya başlarım. Niye bana çooooook güzel gelir ki bulutlar? Ama öyle böyle değil çoook güzel, çok bakılası. Çocukken Babamla yıldızları izlediğimiz gecelerin sabahlarında hep Samanyolu'nda uyanmış gibi olurdum. Gecelerce uykudan önce gördüğü en son şey küçük ayı olmuş birinin 30 yaşında uyanıp buluta sarması normaldir herhalde. Yıldızları da bulutu da göklere ait türlü şeyi de sevmem belki de beni çocukluğuma çekiştiren bir eldir. Travmalarımı seçmedim ben, bulutu seçtim, yıldızı, uçakları... Oysa bi'gün taksiye binip giderken uzun süre dönmeyeceğini de hissettiğim bir sokak vardı. Yaşıtlarımın tam o sırada saklambaç oynadığı bir sokak. İşte ben hatırlamak ve aklımda döndürmek için o sokağı hatıra kulemin içinde bir yerde bıraktım. Pek oralı olmadım. Bu iyiydi. En iyisi buydu. Şimdi birden ansam da onu yine/yeniden eriteceğim. Hafifti,umutluydu gök! Belki farkında değildim ama ben o zamanlardan beri, kanımı daha hızlı akıtan şeylerden anı yapmayı seçecektim. Seçtim. Seçeceğim. #cloud #yazı #çocuklukanısı #sky #istanbul #yazı #happy #ilovedad #elcingoren #igersturkey #life

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder