Okuduysanız Siliyorum

Siz yine de -Hadi seni Mars'a götüreceğiz! diyenlerin peşinden yalın ayak koşacak birinin yazdıklarına ne kadar güvenebilirsiniz bir düşünün isterseniz?

Paralel evren yolcusu
RTÜK En İyi TÜRKÇE Konuşan Haber Spikeri Ödülü'nün Sahibi
TÜM HAKLARI SAKLIDIR 'KADIN' Proje Başkanı
Radyo-Tv Program Sunucusu
Belgesel/Reklam seslendirmeni
Yazar

www.seninicinburadayim.com

27 Ağustos 2015 Perşembe

Açamam Elçin açamam!



Sigmund Freud, yaşamı boyunca ısrarla, hiç kimsenin gözlemlemediği kadar insanları gözlemlemiş ve son günlerindeyken bir arkadaşına yazdığı mektupta şöyle demişti; 'İnsanlar yalansız yaşayamıyor' ... 
Uzaklardayım. 
Son günlerde hep başka bir uzağa atıyorum aklımı. 
Aklım bana oyunlar oynamasın o birkaç kelimeyi tekrar edip ruhumu boydan boya çizmesin diye gürültü çıkarıyorum. 
Pata küte girişiyorum yaşamın davullarına. Zile basıyorum. Açamam Elçin diyor! Açamam! Yankılandıkça bir yanardağın ağzına dönüşüyor sesler, lav gelmeden buharı örsümü eritiyor. 
Zile bir daha basıyorum.'Açamam Elçin. Açamam' ... 

Bütün çok büyük; sen sadece atomik bir parçasın diyen kitabı yeni kapattım. Freud'u andım. Belki arkadaşı olsam bana başka şeyler de yazardı dedim. Ne yazık ki arkadaşı değildim. 
Freud'a selam yollayıp başımı hayata yasladım. 
Daha gerçek, daha sağlam beni özüme daha çok yaklaştıracak şey belki burada, tam yanımdaydı. Buz nerede diye sordum. Buz burada ama sen neredesin? Dedi. Sahi ben neredeydim? Soruya bakılırsa buralarda bir yerde değildim. 
Taaaa uzaklardaki üç katlı bir babil kulesinin küçük balkonuna, nasa yapımı dürbünle bakıyordum. Dut ağacını görüyordum. Şimdi salona portakal gibi bir güneş düşmüştür diyordum. 
İşte tam o an kitabı yeniden açıyor rastgele bir sayfa seçiyordum; "Ama unutma, sahtelik bir şey kazandırmaz; kazandırırmış gibi görünür, ama kazandırmaz. Sadece gerçek kazandırır ve başlangıçta kazandıracakmış gibi görünmez" diyordu. 
Buna göre en azından ben, sahicilerin filikasındaydım. Dürbünü bükemiyordum, aklımı yenemiyordum, kendime gelemiyordum. Yine başlıyordu o ses; Açamam Elçin. Açamam. Filikaya sırtımı yaslıyordum. Yine ağrıyordu o yer ve ben oradan su alıyordum. 

#elcingoren #yazı#freud #osho #yakınlık #mywrite #today#5temmuz2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder