Okuduysanız Siliyorum

Siz yine de -Hadi seni Mars'a götüreceğiz! diyenlerin peşinden yalın ayak koşacak birinin yazdıklarına ne kadar güvenebilirsiniz bir düşünün isterseniz?

Paralel evren yolcusu
RTÜK En İyi TÜRKÇE Konuşan Haber Spikeri Ödülü'nün Sahibi
TÜM HAKLARI SAKLIDIR 'KADIN' Proje Başkanı
Radyo-Tv Program Sunucusu
Belgesel/Reklam seslendirmeni
Yazar

www.seninicinburadayim.com

22 Kasım 2014 Cumartesi

Bang Bang!


Vesikalık çektiren Ananas gibiydim son günlerde. 
Öylece duruyordum... 
Sonunda oturup kendi şarkımı yazacak gibiyim...
''Hem boynuna sarılacak kadar anlıyorum seni,hem kapıyı menteşesinden söküp gidecek kadar beni!'' Diyeceğim şarkımda. 

Kapı duvar olmaz sevdiklerim. Kapanmaz hiçbir kapı. 
Yerinde duruyorsa, açılır. 

Mesela bazen şu telefon öyle bir çalar ki daha Apple öyle bir ışık yapmadı. Halbuki illüzyon. Basbayağı bir yükseliştir yaşanan. 

Bazen bir eli tutunca /bir takside mesela, işte o lpg'li fiat taksi galaksiler arası bir servise dönüşür. Koltukları kabarır taksinin, yakıtı yıldız olur. Mars senin Satürn benim aklımızı oynatırız! 

Yol bu, biter. İnince üşütmeyen bir Kasım gecesi rüzgarı eser. Rüzgar rüzgar olmaktan çıkmıştır. Denizden iyot taşımaz. Bırakır iyotu yere. Öpücük koyar, muhteviyatını aşar. 

Aklıma mukayyet olamadım hiç, bakın olamıyorum ben yine. Evet kalkıp bi' şarkı yazmalıyım, içimde durmuyorlar!
Sonra oturur dinler ve bir ananas gibi gülümseriz /Ne demek ananaslar gülümsemez?

Hadi vaktimiz az! Gidelim!
Şimdiye dek 'yaşamaktan esirgendiğimiz' ne varsa tek tek listeleyelim!
-Dur yaşama! diyen bir kapı varsa iteriz!
Açılmazsa çilingir çağırır öyle deneriz.
Çağırdığım hiçbir çilingir o kapıyı açamadı diyen dostumu dinleriz. 
Kapıya tükürürüz istersek!

Öyle oldu, böyle oldu derken, açılır kapısı yaşamın, ah bakın yine kapı. Kapı olmasa keşke. 
'Keşke'yi de sevemedim gitti. 
İlk nasıl söylendi ki keşke. 
Demeyin keşke, ben de denemeyeyim.

İyi geceler dilersem iyi olur mu? Olur olur. 
Bakın bitmiyor, susamıyorum. Artık nereden koptuysam, bağlanamıyorum... 

Gözlerindeki neşe diyorum, kimsenin sönmesin çünkü sönünce bir dolunay başlıyor, şarkılar yetmiyor. 
Ha deyince olmuyor. 
Neden olmuyor?

elçingören/5kasım2014/istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder